از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت دوره فصلهای ۱ تا ۴ شروع شده است و تا امروز سهشنبه دانش آموزان از چندین آزمون از کتاب اسفندیار سؤالهای فصل ۴_۱ را در کلاس حل کردند و رفع اشکال انجام شد.
كار در كلاس و تمرين ص 125 حل شد
كاربرد درصد در آمار و احتمال درس داده شد و تا تا پايان فعاليت 1 در كلاس حل شد.
تمرینهای صفحههای ۱۱۹ و ۱۲۰ کتاب حل شد و دانشآموزان پای تخته آمدند.
روش محاسبهی درصد به صورت ذهنی آموزش داده شد.
صفحهی ۱۲۱ درس داده شد.
در مورد مفاهیمی همچون سهام، مالیات، سود و ضرر و تخفیف و رشد جمعیت توضیح داده شد.
صفحهی ۱۲۱ تدریس شد.
صفحههای ۱۱۸ و ۱۱۹ کتاب درس داده شد.
سؤالهای باقیمانده از کاربرگ ۱۷ حل شد. کاربرگ ۱۸ تا سؤال ۷ قسمت ج حل شد.
تمرینهای ص ۱۱۴ حل شد. تعدادی از دانشآموزان پای تخته آمدند.
صفحههای ۱۱۵ و ۱۱۶ کتاب درس داده شد.
تمرينهاى فصل 5 كامل حل شد.
بخشى از تمرين هاي كاربرگ 20 حل شد.
کاربرگ شماره ۱۹ جزوه به طور کامل حل شد.
بخشهایی از کاربرگ شماره ۱۸ جزوه حل شد.
مجددا در مورد هکتار و لیتر توضیحاتی داده شد.
از چند نفر از دانشآموزان درس جلسه قبل پرسیده شد.
بخشی از تمرینهای ص ۱۰۵ حل شد.
با جئوجبرا نشان دادیم که در هر متوازیالاضلاع زاویهی بین نیمسازهای دو زاویهی مجاور ، برابر ۹۰ درجه است.
تبدی واحدهای طول و سطح و حجم از جزوه دوره شد . صفحههای ۶ تا ۱۵ و صفحههای ۱۹ تا ۳۸
صفحهی ۹۹ و ۱۰۰ کتاب ریاضی تدریس شد.
در کلاس امروز دانش آموزان روش به دست آوردن مساحت دایره را به شکل عملی یاد گرفتند.
دایره را مانند عکس کتاب به مستطیل تبدیل کردند و مساحت آن را به دست آوردند.
.دانش آموزان به صورت گروهی به وسیلهی ابزارهای اندازهگیری طول و عرض و ارتفاع کلاس را اندازه گرفتند. و بعد مساحت کلاس ، و سپس حجم کلاس را تخمین زدند.
تمرین های جزوه تکمیل شد.
چند تمرین از کتاب حل شد.
فرمول اختلاف و مجموع تدریس شد.
قرار شد از هر کلاس چند نفر متر خیاطی که هر ۱۰ سانت آن یک در میان رنگی باشد بیاورند.
آزمون کلاسی از مختصات گرفته شد.
بخش پایانی فصل ۴ تدریس شد.
دانشآموزان بخشهایی از تمرینها را در حضور معلم انجام دادند و رفع اشکال انجام شد.
فرهنگ نوشتن در کلاس حل شد.
ٱزمون نیمسال اول برگزار شد. در ادامه درس مختصات مشخصات نقطههایی که روی محور طول و یا عرض قرار میگیرند توضیح داده شد.
موضوع انتقال روی محور مختصات کار شد.
چک امتیاز به دانشآموزان داده شد.
بخشهایی از تمرینهای دورهای فصل ۲ و ۳ حل شد.
تعدادی از اشکالهای دانشآموزان پاسخ داده شد.
برگهی امتحانی به دانشآموزان تحویل داده شد. لطفا یکی از اولیا گرامی امضا بفرمایند.
تحلیل آزمون شده و رفع اشکال انجام شد.
کاربرگ دورهی فصل ۲ به دانشآموزان تحویل داده شد. این کاربرگ در تکلیف ضمیمه میشود.
کاربرگ های ۱۳ و ۱۴ در کلاس حل شدند.
pdf کاربرگ دورهی فصل ۱ در سامانه بارگذاری میشود. اگر میتوانید به مدرسه بروید و از خانم کریمی کاربرگ را تحویل بگیرید. ایشان تا ساعت ۱۳ در مدرسه حضور دارند. در غیر این صورت لطفاً خودتان کاربرگ را پرینت گرفته و حل کنید. و برای روز یکشنبه با خود بیاورید.
اگر روز شنبه آنلاین بود، لازم است حل کاربرگ را در سامانه تا ساعت ۲۰ روز شنبه بارگزاری نمایید.
از ص 65 تا ص 68 در كلاس حل شد.
تقارن چرخشى تدريس شد.
با نرم افزار جئوجبرا فايلهاي مربوط به تقارن محورى و مركزى و چرخشى تويح داده شد.
تقسیم عدد اعشاری بر عدد اعشاری مجدداً توضیح داده شد و یک کوئیز کلاسی گرفته شد.
برگههای آزمون به دانشآموزان تحویل داده شده است. لطفاً اولیا گرامی امضا بفرمایند.
صفحههای ۵۷و ۵۸ و بخشی از ص ۵۹ کتاب حل شد.
بخشی از سؤالهای کاربرگ ۱۱ حل شد.
روش سیب که از روشها و تکنیک های محاسبات سریع است، آموزش داده شد.
روشهای محاسبه ذهنی تقسیم نیز توضیح داده شد.
حل کتاب و جزوه ضمیمه تکلیف میشود.
برای روز شنبه به جای درس هدیههای آسمانی، ریاضی دارید.
برگههای امتحان ده دانشآموزان تحویل داده شد.
لطفاً اولیا گرامی برگه امتحانی دانشآموزان را امضا بفرمایند.
تقسیم عدد اعشاری بر عدد طبیعی تدریس شد.
بخشهایی از درس که در کلاس آنلاین تدریس شده بود مجدداً تکرار شد.
رفع اشکال شد.
تعدادی از تمرینهای کاربرگ ۱۰ جزوه در کلاس حل شد و دانشآموزان پای تخته آمدند.
روز سه شنبه از ۲ درس اول فصل ۳ آزمون برگزار میشود.
صفحههای ۶۸و ۶۹ و ۷۰ جزوه را مطالعه کردیم.
تمرین ص ۵۱ کتاب حل شد.
پرسش کلاسی انجام شد.
سایت https://phet.colorado.edu/ برای انجام بازی با کسرها و عدد مخلوط معرفی شد. وارد قسمت MATH شوید و بازیها را انتخاب نمایید.
نرم افزار pdf Annatatore برای نوشتن روی pdf معرفی شد.
صفحههای ۴۸ و ۴۹ و ۵۰ کتاب در کلاس آنلاین حل شد.
صفحههای ۴۶ و ۴۷ کتاب در کلاس حل شدند.
سؤالهای کاربرگ شمارهی ۹ به طور کامل حل شد.
چند سؤال از کاربرگ شمارهی ۸ حل شد.
پرسش کلاسی از تبدیل کسرهای پرکاربرد به عدد اعشاری انجام شد. دانشآموزان نیز از یکدیگر پرسش و پاسخ داشتند.
کنترل تکلیف صفحهی ۴۷ انجام شد.
صفحههای ۶۰ و ۶۱ جزوه توضیح داده شد.
دانشآموزان بخشهایی از کاربرگ شماره ۹ را به صورت تمرین گروهی در کلاس حل کردند و توسط آموزگار کنترل گردید.
تدریس شعر راستی بیان معنی ونکات ادبی
تحلیل کتاب نگارش
پرسشاز درس ۱۵ وتحلیل کتاب نگارش
تدریس حکایت افلاطون ومرد جاهل وپرسش کلاسی
تحلیل ازمون تستی
تدربس درس دوازدهم دوستی
تحلیل کتاب نگارش انجام شد.
تدریس درس باران معنی وآرایه تشبیه
برگزاری آزمون دوره ای فارسی به صورت شفاهی
تدریس نقش های دستوری . وبرگزاری آزمون املا
خوانش انشای مادر توسط بچه ها ونوشتن معنی لغات درس تندگویان
تدریس درس تندگویان ومشخص کردن ترکیب های وصفی واصافی
تحلیل تمرین های کلاسی نقش کلنات
تدریس نیمه دوم درس دریاقلی
تدریسدرس همه از خاک \اک ایرانیم وتحلیل کتاب نگارش
خوانش انشا توسط بچه ها
تدریس ندا ومنادا وشمارش تعداد جمله
تحلیل کتاب کار وپرسش از درس
پرسش از درس هفت خان وتدریس دوستان همدل
تحلیل کتاب نگارش
تدریس نیمه دوم درس هفت خان وبیان معنی ابیات وکنایه ها
تدریس نیمه اول درس هفت خان رستم وکنایه های درس
تحلیل کتاب نگارش وتدریس کنایه ومبالغه
تدریس حکایت علم وعمل وبرگزاری آزمون فارسی
تحلیل کتاب نگارش وپرسش از جمع های مکسر
اموزش برد تحقیقی و روش ساخت .
تدریس درس ۱۰ تکمیل شروع درس ۱۱
تدریس کامل درس ۱۰ و انجام ازمایش ها
تدریس انواع انرژی و منبع اصلی انرژی
تدریس کامل درس ۷ و شروع درس ۸ . و انجام آزمایش ها و مشاهده فیلم آموزشی .
تدریس کامل درس ۷ .و انجام آزمایش.
تىريس نيروها، اثر و اعمال نیرو، انجام آزمایش و حل نمونه تمرین
تدریس درس ۵ .و بیان نکات درس
پرسش کلاسی و تدریس جریان همرفتی و آغاز درس 5
تدریس کامل درس 4وانجام ازمایش ها
تدریس درس ۴ تا لایه های زمین.
تدریس درس ۴ و انجام آزمایش.
حل کردن کاربرگ .پرسش کلاسی . مشاهده تکالیف.
تدریس درس اسید و باز و پرسش کلاسی.
تدریس تا سر اسید ها انجام ازمایش وحل تمرین.
تدریس تا ص ۲۰ درس ۳ و انجام آزمایش .
تدریس درس ۳ تا کاوشگری.
حل کردن کتاب کار .
پرسش از درس ۲ .
اتمام درس ۲ .
امتحان درس ۱و۲
تدریس تا صفحه ۱۳ کتاب و انجام آزمایش و ساخت روزنامه دیواری و کنفرانس در مورد انواع کاغذ.
تدریس تا سر تولید کاغذ و پرسش از درس
اتمام درس و حل نمودار وپرسش کلاسی
تدریس درس ۱ تا ص۳ و گفتن قوانین کلاس . تکلیف ، مطالعه درس تا ص۳ و مطالعه درسنامه کتاب کار ص ۷و۸ تا سر مثال
تکمیل نهایی دفترچه ی دوخت .
لطفا وسایل جامدادی برای جلسه اینده اورده شود.
دو عدد نمد a4رنگ دلخواه
زیپ ،نخ وسوزن،قیچی
آموزش تکه دوزی انار و تکمیل کار در کلاس
سلام و احترام
نوشتن صفحه عنوان و کنترل ها تدریس شد
سلام و احترام
تغییر شکل و رنگ زیرخط،طیف رنگی فونت و .... تدریس شد
سلام واحترام
تب home د word تدریس شد
سلام و احترام
دو ردیف تایپ ده انگشتی تدریس شد
سلام و احترام
قسمت اول تایپ ۱۰ انگشتی تدریس شد
سلام و احترام
تحقیق در کلاس اراِئه شد و فصل اول تمام شد
سلام و احترام
درس اول کارو فناوری تدریس شد
مباحث آموزشی سال تحصیلی مشخص شد
تکمیل صفحه ی 1جزوه ی طراحی
سلام روز خوش
بحث و گفتگو راجع به مطالب درس ۱۶
جلسه بعد تدریس داریم
سلام روز خوش
درس ۱۵ تدریس شد
جلسه بعد پرسش شفاهی از همین درس
سلام روز خوش
درس ۱۴ تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۱۲ تدریس شد
جلسه بعد پرسش شفاهی از همین درس
سلام روز خوش
درس ۱۱ ( اصفهان نصف جهان ) تدریس شد
سلام روز خوش
بعد از توضیحات دانش آموزان راجع به فعالیت های مربوط به تدریس درس اصفهان به علت غیر حضوری بودن کلاس امروز درس ۸ قرآن تدریس شد
سلام روز خوش
آزمونک فصل ۵ گرفته شد
سلام
تدریس قسمت دوم درس ۱۰ (مراکز علمی مسلمانان ) تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۱۰تاسر مراکز علمی جهان اسلام تدریس شد
مطالعه ی قسمتاول درس فراموش نشود
سلام
آزمونک فصل ۵ گرفته شد
سلام روز خوش
پرسش شفاهی از دو درس ۷ و ۸
جلسه بعد آزمونک
سلام روز خوش
درس ۸ تدریس شد
جلسه بعد آزمونک فصل ۴
سلام
دروه و مرور و پرسش درس ۷
سلام روز خوش
ادامه درس ۷ (سوخت های فسیلی ) تدریس شد
سلام روز خوش
آزمونک از فصل ۳ گرفته شد
سلام روز خوش
فصل ۴ درسخ قسمت سوخت های فسیلی و برق تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۶ کامل شد
هفته ی آینده روز دوشنبه آزمونک فصل ۳
سلام روز خوش
درس ۵ پرسیده شد
درس ۶ تا آخر کشت گلخانه ای تدریس شد
سلام
درس ۵ عوامل موثر در کشاورزی تدریس شد
سلام روز خوش
آزمونک فصل به صورت گروهی گرفته شد
سلام روز خوش
درس ۴ چگونه تصمیم بگیریم ؟
با عرض سلام خدمت شما عزیزان
امروز درس ۲ اجتماعی تدریس شد
سه شنبه ها به صورت گردشی و یک هفته درمیان اجتماعی و هدیه داریم این هفته اجتماعی داشتیم هفته ی آینده هدیه داریم و به همین ترتیب تا آخر سال انشاالله ادامه خواهد داشت
چک کردن تکالیف و تصحیح آن .
و گوش کردن و یاد دادن آهنگ انتخابی کلاس
دیدن یک اپیزود کامل ازسریال فرانسوی اکسترا .
به زبان فرانسه و ترجمه و توضیح خودم .
دانش آموزان از تکالیف نوشته شده برای بقیه ی اعضای کلاس خواندند .
بجز چهار نفری که به بهانه های مختلف تکلیف انجام نداده بودند .
و شعر را تمرین کردیم .
پرسش پاسخ از درسهای قبلی
معرفی
ادامه ی آهنگ آخرین رقص
فعل avoir
دیدن تکالیف .
تمرین آهنگ آخرین رقص
نوشتن و آموزش صحیح جملات تکلیف
آموزش آهنگ و ترانه ی فرانسوی به نام آخرین رقص . هر جلسه چند جمله ش را یاد میگیریم .
پرسش و پاسخ ازبچه ها از درسهای که یاد گرفتن .
پرسش از معرفی کردن بچه ها تا اونجایی که یادگرفتند .
آموزش چند جمله با لوازم التحریر
از تک تک دختران عزیزم معرفی را پرسیدم تا اونجا که یاد گرفتن بتونن خودشون را معرفی کنند
سلام
اسم من . .است
من ......سن دارم .
من یک دختر ایرانی هستم
من در ایران در تهران زندگی میکنم
من با خانواده و والدینم زندگی میکنم
و بازی در گوشی با کلمات فرانسوی
بازی روی تابلو با کلمات فرانسوی
بازی
رفع اشکال از درسهای قبلی
و گوش کردن آهنگ فرانسوی مورد علاقه ی بچه ها
چک کردن تکلیف تعدادی از دانش آموزان
بقیه دانش آموزان تکلیف این هفته را با هفته دیگه بهمراه داشته باشن تا صحیح بشه .
شروع یادگیری ترانه ی je veux ، با معنی و جمله و آهنگ .
مروری بر درسهای گذشته
و آموزش جمله ی من دارم .
من ندارم .
با جملات و کلمات خانواده .مثلا تو خواهر داری ؟
من خواهر ندارم ولی یک برادر دارم و جملات دیگه
مرور و یادآوری جملات مربوط به سلام و احوالپرسی در مواقع مختلف
یادآوری روزهای هفته
یادآوری فعلهای صفحه ۹ کتاب
سوال از بچه ها در باره اینکه خواهر یا برادر دارند. ؟
خوندن ازروی تکلیف زنگها
آموزش صفحه ی ۹ از کتاب
اموزش فعل faire
و تو چکار میکنی ؟
او چکار میکند ؟
مکالمه ی دو به دو شامل سلام ، احوالپرسی ، پرسیدن اسم و پرسیدن سن .
آموزش رنگها به زبان فرانسه
چک کردن تکالیف
مرور درس قبل
سوال و پرسش از دانش آموزان
آموزش comment tu t appelles
Je m appelle
تمرین حرف e داخل و آخر کلمه
از کتاب loustic صفحه ی 6.
آموزش خواندن و نوشتن سوال بالای درس .
Il ya combien de doigts ?
و حروف ترکیب آوایی
Ou صدای او میدهد .
Quصدای ک میدهد .
Qu'à
Qui
ترکیب حروف inصدای un میدهد . مثل interne
حرف e در آخر کلمه صدا ندارد مگر اینکه آکسان داشته باشد که صدای عه میدهد .
سلام روز خوش
درس ۱۳ (احکام نماز و روزه ی مسافر ) کامل شد
جلسه بعد پرسش شفاهی
سلام روز خوش
کار در کلاس درس ۹ انجام شد
سلام روز خوش
درس ۱۲ تا سر سومین سفر تدریس شد
سلام وقت به خیر
درس ۱۱ تدریس شد
سلام روز خوش
آزمونک از پنج درس دوم هدیه گرفته شد .
سلام
صفحه ی اول درس ۹ (روخوانی سوره ی واقعه )
سلام روز خوش
درس ۱۰ هدیه کامل شد
سلام روز خوش
درس ۸ کامل شد
سلام روز خوش
درس آداب زندگی تا تدبر کنیم تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۹ کامل شد
فروع دین تدریس شد
سلام روزخوش
درس ۸ (دوران غیبت ) تدریس شد
جلسه بعد دو درس ۷و۸ پرسیده میشود
درس ششم جلسه اول و دوم تکمیل شد .
سلام
درس ۶و۷ پرسیده شد
درس ۸ (غیبت صغری ) تدریس شد
سلام
یادآوری درس ۵
سلام
درس ۷ تدریس شد
جلسه بعد دو درس۶ و ۷ پرسیده می شود
سلام روز خوش
درس ۶ هدیه تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۴ قرآن انجام شد
سلام روز خوش
آزمونک از ۵ درس اول هدیه گرفته شد
سوره ی نصر تمرین شود
سلام روز خوش
درس ۵ (تولی و تبری ) تدریش شد
جلسه بعد آزمونک از ۵ درس اول
سلام روز خوش
درس ۳ هدیه مرسیده شد
درس ۴ امر به معروف و نهی از منکر تدریس شد
سلام روز خوش
امروز درس ۳ هدیه (هدف از قیام امام حیسن ) تدریس شد
سلام
درس ۳ هدیه تا سر قیام امام حسین (ع) تدریس شد
سلام روز خوش
قرآن: نماز در قرآن تدریس شد
هدیه : درس ۲ تدریس شد
سلام
قرآن جلسه اول از درس ۱(یادآوری حروف ناخوانا ) و هدیه درس اول تدریس شد
اکنون :
18:40 سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403
لینک های زیر، مختص ورودی های جدید می باشند
لطفا زبان مورد نظر خود را انتخاب فرمایید
marzieh.sch400@gmail.com
آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت دارای مفهوم و کاربردی گسترده و پیچیده، و در نتیجه مبهم است. در تعریف این مفهوم، نه تنها میان مردم عادی، بلکه میان صاحبنظران تعلیم و تربیت هم اختلافنظر وجود دارد. همچنین مفاهیمی مانند سوادآموزی، کارآموزی، بارآوردن، پروردن، تأدیب، اجتماعی کردن، و ... نیز جزئی از آموزش و پرورش محسوب میشوند یا با آن همپوشی دارند.
تاکنون تعریف واحد یا جامع و مانعی از آموزش و پرورش به دست نیامده است و اهل نظر، هر یک بر پایه تفکرات و تجربیات خود، تعریفی از آن ارائه دادهاند. دربارهٔ مفهوم آموزش و پرورش باید در نظر داشت که آموزش و پرورش منحصر به افراد، زمان، مکان، یا عمل خاصی نیست. یعنی بهطور مشخص آموزش و پرورش منحصر به مدرسه، کودکان، یا آموزش دروس خاصی نیست، بلکه آموزش و پرورش برای همه، و در هر زمانی (ز گهواره تا گور) و هر مکانی است.
اینترنت بزرگترین و عمومی ترین شبکه ای است که از ارتباط و اتصال هزاران شبکه و رایانه به وجود آمده است، قابلیت های چند رسانه ای اینترنت، یعنی امکان دریافت فایل های صوتی، تصویری، همراه با گرافیک غنی و سرعت بالای دریافت اطلاعات باعث شده است که اینترنت با زندگی انسان امروز گره بخورد.
در کنار قابلیت های مختلف اینترنت، قابلیت آموزشی آن، چه در قالب آموزش های رسمی و چه به عنوان ابزار کمک آموزشی، گستردگی بسیاری یافته است. به طوری که امروزه در قرن بیست و یکم استفاده از اطلاعات در اینترنت یکی از معیارهای باسوادی به شمار می آید. قابلیت اینترنت به عنوان یک ابزار آموزشی هر روز بیشتر تثبیت می شود. بسیاری از کشورهای پیشرفته از امکانات اینترنت بهره مند هستند و در تمامی موارد آموزشی استفاده می کنند و یک مهارت اصلی برای دانش آموزان به حساب می آید.