از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت دورهی فصلهای ۴_۱ شروع شده است و دانشآموزان تا امروز سهشنبه از چندین آزمون از کتاب اسفندیار سوالهای فصل ۴_۱ را حل کردند و رفع اشکال انجام شد.
كار در كلاس و تمرين صفحهی 125 حل شد.
كاربرد درصد در أمار و احتمال درس داده شد و تا پايان فعاليت 1 در كلاس حل شد.
تمرینهای صفحهی ۱۱۹ و ۱۲۰ حل شد. و دانشآموزان پای تخته آمدند.
مفاهیی همچون سهام، مالیات، سود و ضرر و تخفیف توضیح داده شد.
صفحههای۱۲۱ و قسمتی از ۱۲۲ درس داده شد.
صفحههای ۱۱۶ و ۱۱۷ و ۱۱۸ و ۱۱۹ کتاب تا سر تمرین درس داده شد.
سؤالهای باقیمانده از کاربرگ ۱۷ حل شد. کاربرگ ۱۸ تا آخر سؤال ۴ حل شد.
تمرینهای ص ۱۱۴ حل شد. تعدادی از دانشآموزان پای تخته آمدند.
صفحههای ۱۱۵ و ۱۱۶ کتاب درس داده شد.
تمرين هاى فصل 5 كامل حل شد.
بخشى از تمرين هاى كاربرگ 20 حل شد.
کاربرگ شماره ۱۹ جزوه به طور کامل حل شد.
بخشهایی از کاربرگ شماره ۱۸ جزوه حل شد.
مجددا در مورد هکتار و لیتر توضیحاتی داده شد.
از چند نفر از دانشآموزان درس جلسه قبل پرسیده شد.
بخشی از تمرینهای ص ۱۰۵ حل شد.
با جئوجبرا نشان دادیم که در هر متوازیالاضلاع زاویهی بین نیمسازهای دو زاویهی مجاور ، برابر ۹۰ درجه است.
تبدیل واحدهای طول و سطح و حجم از جزوه دوره شد. صفحههای ۶ تا ۱۵ و ۱۹ تا ۳۸
صفحه های ۹۹ و ۱۰۰ کتاب ریاضی تدریس شد.
در کلاس امروز دانش آموزان روش به دست آوردن مساحت دایره را به شکل عملی یاد گرفتند.
دایره را مانند عکس کتاب به مستطیل تبدیل کردند و مساحت آن را به دست آوردند.
دانش آموزان به صورت گروهی، با ابزارهای اندازهگیری مساحت کلاس و سپس حجم آن را تخمین زدند.
تمرینهای جزوه کامل شد.
بخشی از تمرینهای کتاب حل شد.
فرمول اختلاف و مجموع تدریس شد.
قرار شد برای فردا از هر کلاس چند نفر متر خیاطی که هر ۱۰ سانت آن یک در میان رنگی هست بیاورند.
آزمون کلاسی از مختصات گرفته شد.
بخش پایانی فصل ۴ تدریس شد.
دانشآموزان بخشهایی از تمرینها را در حضور معلم انجام دادند و رفع اشکال انجام شد.
فرهنگ نوشتن در کلاس حل شد.
زنگ قبل از ٱزمون به اشکالات دانش ٱموزان جواب داده شد.
ٱزمون نوبت اول برگزار شد.
در ادامهی درس مختصات دربارهی نقطههایی که روی محورهای طول یا عرض قرار میگیرند ، توضیحاتی داده شد
بخشهایی از تمرینهای دورهای فصل ۲ و ۳ حل شد.
تعدادی از اشکالهای دانشآموزان پاسخ داده شد.
کاربرگ دورهی فصل ۱ کامل حل شد. و بخشهایی از کتاب و جزوه از فصل یک مرور شد.
بخشهایی از کاربرگ دورهی فصل ۲ حل شد. و نکتهها توضیح داده شد.
کاربرگ فصل ۲ کنترل گردید و دانشآموزانی که کاربرگ را حل نکرده بودند و یا نیاورده بودند به خانواده اطلاع داده شد.
برگهی امتحانی به دانشآموزان تحویل داده شد.
لطفا یکی از اولیا گرامی امضا بفرمایند.
تحلیل آزمون شده و رفع اشکال انجام شد.کاربرگ دورهی فصل ۲ به دانشآموزان تحویل داده شد.
این کاربرگ در تکلیف ضمیمه میشود.
کاربرگ های ۱۳ و ۱۴ در کلاس حل شدند.
pdf کاربرگ دورهی فصل ۱ در سامانه بارگذاری میشود. اگر میتوانید به مدرسه بروید و از خانم کریمی کاربرگ را تحویل بگیرید. ایشان تا ساعت ۱۳ در مدرسه حضور دارند. در غیر این صورت لطفاً خودتان کاربرگ را پرینت گرفته و حل کنید. و برای روز یکشنبه با خود بیاورید.
اگر روز شنبه آنلاین بود، لازم است حل کاربرگ را در سامانه تا ساعت ۲۰ روز شنبه بارگزاری نمایید.
از ص 65 تا ص 68 در كلاس حل شد.
تقارن چرخشى تدريس شد.
با نرم افزار جئوجبرا فايلهاي مربوط به تقارن محورى و مركزى و چرخشى توضیح داده شد.
تقسیم عدد اعشاری بر عدد اعشاری مجدداً توضیح داده شد و یک کوئیز کلاسی گرفته شد.
برگههای آزمون به دانشآموزان تحویل داده شده است. لطفاً اولیا گرامی امضا بفرمایند.
صفحههای ۵۷و ۵۸ و بخشی از ص ۵۹ کتاب حل شد.
بخشی از سؤالهای کاربرگ ۱۱ حل شد.
روش سیب که از روشها و تکنیک های محاسبات سریع است، آموزش داده شد.
روشهای محاسبه ذهنی تقسیم نیز توضیح داده شد.
حل کتاب و جزوه ضمیمه تکلیف میشود.
برای روز شنبه به جای درس هدیههای آسمانی، ریاضی دارید.
برگههای امتحان ده دانشآموزان تحویل داده شد.
لطفاً اولیا گرامی برگه امتحانی دانشآموزان را امضا بفرمایند.
تقسیم عدد اعشاری بر عدد طبیعی تدریس شد.
بخشهایی از درس که در کلاس آنلاین تدریس شده بود مجدداً تکرار شد.
رفع اشکال شد.
تعدادی از تمرینهای کاربرگ ۱۰ جزوه در کلاس حل شد و دانشآموزان پای تخته آمدند.
روز سه شنبه از ۲ درس اول فصل ۳ آزمون برگزار میشود.
صفحههای ۶۸ و ۶۹ و ۷۰ جزوه را مطالعه کردیم.
تمرین ص ۵۱ کتاب حل شد.
پرسش کلاسی انجام شد.
نرم افزار pdf Annatatore برای نوشتن روی pdf معرفی شد.
صفحههای ۴۸ و ۴۹ و ۵۰ کتاب در کلاس آنلاین حل شد.
صفحههای ۴۶ و ۴۷ کتاب در کلاس حل شدند.
سؤالهای کاربرگ شمارهی ۹ به طور کامل حل شد.
اموزش ساخت برد تحقیقی و ارائه ان .
تدریس درس ۹ انواع انرژی
تدریس کامل درس ۷ و شروع درس ۸ و مشاهده فیلم .
تىريس نيروها، اثر و اعمال نیرو، انجام آزمایش و حل نمونه تمرین
تدریس درس ۵ و گفتن نکات .
پرسش از درس 4 و تدریس جریان همرفتی و آغاز درس 5
تدریس کامل درس 4 و انجام ازمایش ها
تدریس درس ۴ تا سر لایه های زمین.
تدریس درس ۴ و انجام آزمایش .
حل کردن کاربرگ و پرسش کلاسی و مشاهده تکالیف .
تدریس اسید و باز و پرسش کلاسی.
تدریس تا سر اسید ها .حل کتاب کار و انجام ازمایش.
تدریس تا ص ۲۰ درس ۳ . انجام آزمایش .
تدریس درس ۳ تا کاوشگری.
حل کردن تمرین کتاب کار
پرسش کلاسی از درس ۲ .
اتمام تدریس درس ۲
امتحان از درس ۱و۲
تدریس تا ص ۱۳ کتاب و انجام آزمایش و ساخت روزنامه دیواری و کنفرانس بچه ها
پرسش از درس و تدریس تا تولید کاغذ.
اتمام درس۱ و پرسش کلاسی
تدریس کتاب تا ص۶ و انجام آزمایش.
تدریس درس ۱ تا ص ۳ .و گفتن قوانین کلاس .تکلیف مطالعه درس تا ص۳ .و درسنامه کتاب کار ص۷و۸تا سر مثال.
تدریس شعر راستی بیان معنی ونکات ادبی
تحلیل کتاب نگارشوپرسش
تحلیل کتاب نگارشوپرسش از درس ۱۵ وتدریس نیمه اول درس ۱۶
تدریس درس افلاطون ومرد جاهل و پریش کلاسی
تحلیل آرمون تسنی
تدریسدرط دوازدهم دوستی
تحلیل کتاب نگارش انجام شد
تدریس درس باران معنی ابیات و آرایه تشبیه
برگزاری آزمون دوره ای فارسی
خوانش انشای روز مادر و نوشتن معنی لعات درس تندگویان
تدریس درس تندگویان مشخص کردن لغات دشوار املایی و نعیین ترکیب های وصفی واضافی
تحلیل تمرین های کلاسی
تدریس نیمه دوم درس دریاقلی
پرسش از درس ششم وتدریس نیمه اول درس دریاقلی
تدریس همه از خاک \اک یرانیم وتحلیل کتاب نگارش
خوا نش انشا توسط بچه ها
تدریس درس ۶ ای وطن وخواندن انشا توسط دخترانم
تدریس ندا ومنادا وتشخیص تعداد جمله
پرسش از درس هفت خان وتدریس دوستان همدل
تحلیل کتاب نگارش
تدریس نیمه دوم درس هفت خان
تدریس نیمه اول درس هفت خان
و بیان کنایه ها ی درس
تحلیل کتاب نگارش ووتدریس کنایه ومبالغه
برگزاری آزمون فارسی تدریس حکایت علم وادب
تحلیل کتاب نگارش وپرسش از جمع مکسر
تدریس درس چهارم داستان من وشما واملا گفته شد
اموزش سایه و روشن حجم کره
اموزش دوخت زنجیره ۱
سلام و احترام
تایپ ۱۰ انگشتی تدریس شد
سلام و احترام
درس اول کارو فناوری تدریس شد
مباحث آموزشی سال تحصیلی مشخص شد
سلام روز خوش
درس ۱۷ و ۱۸ پرسیده شد
سلام روز خوش
آزمونک فصل ۸ گرفته شد
سلام روز خوش
درس ۱۶ کامل شد
سلام روز خوش
درس ۱۶ تدریس شد
جلسه بعد روخو انی دو درس ۱۵ و ۱۶ و نکات مهم درس
سلام روز خوش
درس ۱۵ تدریس شد
سلام
فصل ۷ تدریس و روخوانی شد
سلام
آزمونک فصل ۶ گرفته شد
فردا آزمونک گروهی فصل ۵
سلام روز خوش
یک ربع اول کلاس دانش آموزان فرصت مطالعه داشتند و ادامه ی کلاس پرسش از دو درس ۱۱ و ۱۲ به صورت گروهی
سلان روز خوش
روخوانی و نکات مهم درس ۱۱ و۱۲
دوره فصل ۱ تا ۴ به جهت آمادگی برای آزمون جامع
سلام روز به خیر
آزمونک فصل ۵ گرفته شد
سلام روز به خیر
فصل ۵ از دانش آموزانی که آمادگی داشتند پرسیده شد
سلام روز خوش
جلسه همفکری وبرنامه ریزی و تقسیم کار برای تدریس فصل ۶
سلام روز خوش
درس ۱۰ کامل و کاربرگه ی شماره ۱۳ انجام شد
سلام
درس ۱۰ تا سر مراکز علمی جهان اسلام تدریس شد
سلام روز خوش
آزمونک از فصل ۴ گرفته شد
سلام روز به خیر
دخترای گل امروز قرار بود دو درس ۷ و ۸ پرسیده شود پس حتما این دو درس را مطالعه کنید و یه آزمون کتبی از خودتون بگیرید و برای من بفرستید
متشکرم
سلام روز خوش
درس انرژی های نو تدریس شد
جلسه بعد که هفته ی آینده می باشد آزمونک از دو درس آخر
(۷ و ۸ )
سلام روز خوش
درس ۷ پرسیده شد ولی متاسفانه دانش آموزان آمادگی کافی نداشتند جلسه بعد دوباره پرسیده می شود
سلام
درس ۷ کامل شد
جلسه بعد پرسش از کل درس داریم
سلام روز خوش
درس ۳ قرآن تدریس شد
آزمونک فصل ۳ گرفته شد
سلام
درس ۷ طلاس سیاه تا پراکندگی منابع نفت و گاز تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۶ کامل شد
کشت گلخانه ای توضیح داده شد
هفته ی بعد روز چهارشنبه آزمونک فصل ۳
درس ۵ پرسیده شد
درس ۶ تا سر کشت گلخانه ای تدریس شد
سلام
درس ۵ اجتماعی تدریس شد
سلام روز خوش
آزمونک از فصل ۱و۲ گرفته شد
با سلام
امروز درس ۱ اجتماعی تدریس شد
از هفته آینده روزهای چهارشنبه ها گردشی یک هفته در میان اجتماعی و هدیه داریم
این هفته اجتماعی و هفته ی آینده هدیه
موفق باشید
با عرض ادب
گزارش امروز : خوندن تکالیف توسط خود دانش آموزان
بازی
تمرین و بازخوانی تکلیف داده شده روی تابلو .
و آموزش یکسری از اصطلاحات روزمره ی عامیانه رایج در زبان جوانان کشور فرانسه
رفع اشکال و صحیح کردن تکلیف نوشته شده توسط دانش آموزان
و تمرین افعال و آهنگ
آموزش افعال گروه اول و روش ساخت آنها و تعدادی ازافعال ضروری
خوردن ، شنا کردن ، رقصیدن، آواز خوندن، راه رفتن،نگاه کردن، گوش کردن، حرف زدن، پریدن
و آموزش یک سری از کلمات اضافه برای ساخت جملات دو قسمتی مانند: برای چرا با با بدون از که .
ادامه آهنگ آخرین رقص
و روش منفی کردن جملات
دیدن تکالیف دانش آموزان
آموزش افعال گروه اول فرانسه
شناخت فعل گروه اول
ساخت فعل گروه اول و طرز کاربردش در جمله
به عنوان مثال پریدن .
برای تمام ضمیرهای شخصی من ، تو ، او ، ما ، شما ، آنها
بررسی تکالیف انجام شده
آموزش بعضی از کلمات لوازم التحریر
تمرین و رفع اشکال برای معرفی کردن
و انتخاب آهنگ آخرین رقص برای کلاس
معرفی کردن با این جملات
سلام
اسم من ....
من .....سال دارم
من در ایران ، تهران زندگی میکنم .
من با خانواده ام زندگی میکنم .
من یک خواهر و یک برادر دارم (به عنوان مثال )
این جملات را باید به خاطر بسپارند .
جملات معرفی کن به طرز دوستانه و رسمی .
لطفا به طرز دوستانه . و رسمی
رفع اشکال
بازی کلمات
فرق بین تو و شما
اسم شما چیست ؟ رسمی. و محترمانه
سن شما چقدره ؟رسمی
فرق بین تو و شما
سوال اسم شما چیه ؟
سوال سن شما چنده ؟
و فرق دوستانه و رسمی
شروع تمرین آهنگ و ترانه فرانسوی
نوشتن چند مورد از معرفی کردن روی تابلو .
دانش آموزان همگی باید در دفتر خود موارد نوشته شده را ثبت کرده باشن برای کارکردن و تمرین در جلسات آینده .
از این کلاس بخاطر پیشرفت شون نسبت به اول سال خیلی راضی هستم
دانش آموزان عزیز امروز فقط مرور درس ها را داشتیم . درس جدید انشالله از جلسه بعد
مرور رنگها وفعلهایی که جلسه ی قبل آموزش داده بودم .
بازی با کلمات و افعالی که یاد داده بودم .
بازی در گوشی با کلمات .
دیدن تکالیف
پرسش از رنگها
جملات رنگ مورد علاقه ت چیه ؟
صفحه ۹ کتاب
اون چکار میکنه ؟
فعل جدید .طناب بازی کردن
دیدن تکالیف
آموزش صفحه ی ۹ کتاب
جملات تو چی کار میکنی ؟
او چکار میکند ؟
فعلهای آواز خواندن
نقاشی کشیدن و انجام دادن
و صرف این فعلها با من ، تو ، او
دیدن و تصحیح تکالیف
سوال و پرسش از بچه ها درباره ی تکلیفی که نوشته بودند .
آموزش صفحه ی کتاب درباره ی رنگها . قرمز آبی زرد سبز سیاه سفید بنفش صورتی قهوه ای طوسی نارنجی
مرور اعداد از1تا 10
آموزش اعداد از11تا 20
بازی و مسابقه اعداد با تعدادی از دانش آموزان .
کتاب loustic صفحه 6. و آموزش
Ilya
Combien de
سلام روز به خیر
درس ۱۳ هدیه (عید مسلمانان ) تدریس شد
سلام
درس ۱۰ کامل شد
سلام روز خوش
درس ۱۲ کامل شد
سلام
درس ۱۲ تا سر سومین سفر تدریس شد
سلام روز خوش
آزمونک از ۵ درس دوم گرفته شد
سلام
درس ۱۰ کامل شد و درس ۱۱ تدریس شد
جلسه بعد آزمونک از پنج درس دوم هدیه
سلام روز خوش
قرآن تا پایان درس ۸ تدریس شده
سلام روز خوش
قرآن درس ۸ انجام شد
سلام روز خوش
درس ۱۰ تا تدبر کنیم تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۹ تا سر بدانیم تدریس شد
سلام روز خوش
۵ درس اول قرآن دوره شد
سلام روز خوش
درس ۹ تا سر زندگی برتر تدریس شد
سلام روز به خیر
درس ۸ (دوران غیبت ) تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۹ کامل شد
سلام
پرسش درس های ۶و۷
سلام روز خوش
درس ۵ قرآن کار شد
سلام روز خوش
درس ۷ تدریس شد
درس ۶ از تعدادی از دانش آموزان پرسیده شد
جلسه بعد پرسش از درس ۶ و ۷ داریم
سلام روز خوش
درس ۶ هدیه تدریس شد
سلام
درس ۴ رو خوانی صفحه اول درس و کار در کلاس انجام شد
سلام روز خوش
آزمونک از ۵ درس اول گرفته شد
سلام روز خوش
درس ۵ (آشنایی با مفهوم تولی و تبری ) تدریس شد
جلسه بعد آزمونک از ۵ ررس اول هدیه ها
سلام
کار در کلاس درس ۱ انجام شد
سلام روز خوش
درس۳ هدیه تدریس شد
سلام روز خوش
هدیه درس ۲ کامل شد
قرآن درس ۱ جلسه اول تدریس شد
هدیه درس اول تدریس شد
اکنون :
18:04 سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403
لینک های زیر، مختص ورودی های جدید می باشند
لطفا زبان مورد نظر خود را انتخاب فرمایید
marzieh.sch400@gmail.com
آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت دارای مفهوم و کاربردی گسترده و پیچیده، و در نتیجه مبهم است. در تعریف این مفهوم، نه تنها میان مردم عادی، بلکه میان صاحبنظران تعلیم و تربیت هم اختلافنظر وجود دارد. همچنین مفاهیمی مانند سوادآموزی، کارآموزی، بارآوردن، پروردن، تأدیب، اجتماعی کردن، و ... نیز جزئی از آموزش و پرورش محسوب میشوند یا با آن همپوشی دارند.
تاکنون تعریف واحد یا جامع و مانعی از آموزش و پرورش به دست نیامده است و اهل نظر، هر یک بر پایه تفکرات و تجربیات خود، تعریفی از آن ارائه دادهاند. دربارهٔ مفهوم آموزش و پرورش باید در نظر داشت که آموزش و پرورش منحصر به افراد، زمان، مکان، یا عمل خاصی نیست. یعنی بهطور مشخص آموزش و پرورش منحصر به مدرسه، کودکان، یا آموزش دروس خاصی نیست، بلکه آموزش و پرورش برای همه، و در هر زمانی (ز گهواره تا گور) و هر مکانی است.
اینترنت بزرگترین و عمومی ترین شبکه ای است که از ارتباط و اتصال هزاران شبکه و رایانه به وجود آمده است، قابلیت های چند رسانه ای اینترنت، یعنی امکان دریافت فایل های صوتی، تصویری، همراه با گرافیک غنی و سرعت بالای دریافت اطلاعات باعث شده است که اینترنت با زندگی انسان امروز گره بخورد.
در کنار قابلیت های مختلف اینترنت، قابلیت آموزشی آن، چه در قالب آموزش های رسمی و چه به عنوان ابزار کمک آموزشی، گستردگی بسیاری یافته است. به طوری که امروزه در قرن بیست و یکم استفاده از اطلاعات در اینترنت یکی از معیارهای باسوادی به شمار می آید. قابلیت اینترنت به عنوان یک ابزار آموزشی هر روز بیشتر تثبیت می شود. بسیاری از کشورهای پیشرفته از امکانات اینترنت بهره مند هستند و در تمامی موارد آموزشی استفاده می کنند و یک مهارت اصلی برای دانش آموزان به حساب می آید.