صفحههای ۷۳ و ۷۴ و ۷۵ جزوه درس داده شد.
صفحههای ۱۲۶ و ۱۲۷ کتاب به طور کامل در کلاس حل شد.
کاربرگ دورهی فصل ۱ کامل حل شد. و بخشهایی از کتاب و جزوه از فصل یک مرور شد.
بخشهایی از کاربرگ دورهی فصل ۲ حل شد. و نکتهها توضیح داده شد.
کاربرگ فصل ۲ کنترل گردید و دانشآموزانی که کاربرگ را حل نکرده بودند و یا نیاورده بودند به خانواده اطلاع داده شد.
کوئیز کلاسی انجام شد. دو سوال از مبحث انجام تقسیم با رسم شکل و حل مسائل کسری با رسم شکل
صفحههای ۳۶ و ۳۷ و ۳۸ کتاب درس داده شد.
صفحه ۳۶ نحوهی صحیح نوشتن یک عبارت کسری بدون استفاده از چکنویس را یاد گرفتید. در تمام تمرینهای مشابه لازم است به همین روش بنویسید.
در صفحهی ۳۷ برای مرتب کردن تعدادی از کسرها روش چند مرحلهای را یاد گرفتید که در بسیاری از مواقع برای مرتب کردن کسرها از این روش استفاده میشود.
صفحه ۳۸ راهبرد رسم شکل در حل مسئلههای کسری است و استفاده از آن کمک میکند که با کمترین محاسبات به راحتی جواب مسئلههای کسری را به دست آورید.
صفحه ی 34 کتاب ریاضی تدریس شد.
سوال های امتحان در کلاس حل شد.
دفتر دانش آموزان کنترل شد. لطفا دقت نمایید موارد مشخص شده کامل شود.
امضای والدین گرامی دربرگه های امتحانی کنترل شد.
زنگ اول به اشکالات دانش آموزان پاسخ داده شد و بخشی از تمرین های کاربرگ 6 حل شد.
زنگ دوم آزمون برگزار شد.
با عرض پوزش از تأخیر در ثبت گزارش کلاس:
تکلیف کتاب صفحهی ۳۰ و ۳۱ کنترل شد.
تمرینهای صفحهی ۳۰ و ۳۱ کتاب توسط دانشآموزان حل شد.
تمرین ۴ و ۵ کاربرگ شماره ۵ جزوه حل شد.
سوال چالش آغازین مطرح شد و دانش آموزان در زمان تعیین شده به حل سوال پرداختند.
یک سوال جالب از درس آزمون مبتکران مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت.
ص 28 و 29 در کلاس توسط دانش آموزان تحت نظر آموزگار حل شد. هر دانش آموزی که مقدار از این دو صفحه را نتوانسته در کلاس حل کند لطفا در منزل حل کند.
بقیهی صفحهی ۲۶ در کلاس توسط معلم حل شد و نکات درسی دوره شد.
تمرینهای صفحهی ۲۷ توسط دانشآموزان پای تخته حل شد. فقط سؤال ۶ و ۸ و ۹ باقی مانده است.
از روی جزوه در کلاس خوانده شد و برخی از مطالب با توجه به وقت کلاس توضیح داده شد.
تحلیلل کتاب نگارش
آزمون املا وتدریس حکایت مرد بزاز
پرسش کلاسی انجام شد
رو شنبه آزمون املا از بوعلی تا پایان شیر خدا بر گزار خواهد شد
کنفرانش قالب شعری ونوشتن انشا
تدریس بوعلی وبهمنیار وپرسش کلاسی
تدریس حکایت درخت علم بیان معنی وآرایه تشبیه
برگزاریازمونک املا وخوانش انشا
آزمونک چهارگزینه ای برگزار شد وسوالات تحلیل شد
برگزاری آزمون چهار گزینه ای
پرسش کلاسی تحلیل کتاب کار
فردا پرسش دوره ای از فصل ۲ برگزار میشه
تدریس نیمه اول درس دریاقلی و پرسش از درس ششم
تدریس درس ۶ ای وطن وخواندن انشا توسط دخترانم
سلام روز خوش
کل کتاب دوره شد
جلسه بعد پرسش از فصل ۹ و ۱۰
سلام روز خوش
درس ۲۰ و ۲۱ تدریس شد
جلسه بعد پرسش از فصل ۱۰
سلام روز خوش
درس ۲۰ (مرز) و همسایگان ایران تدریس شد
سلام روز خوش
اردوی کلاسی خیلی خوب برگزار شد
از مامانای گل نهایت سپاس و قدردانی را دارم که زحمت کشیدین و این روز را زیباتر و بیاد موندنی تر کردین .
سپاسگزارم ????????????????????❤❤
سلام روز خوش
درس ۱۸ از بعضی از دانش آموزان پرسیوه شد
سلام روز به خیر
درس ۱۸ تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۱۷ تدریس شد
کاربرگه های ۲۱ و ۲۲ انجام شود
جلسه بعد پرسش از درس جدید
سلام روز خوش
آزمونک فصل ۶ گرفته شد
ممنونم از دخترای گلم بابت تلاشتون ????
سلام روز خوش
ورس ۹ از فصل ۵ تدریس شد
سلام
درس ۱۷ تدریس شد
جلسه بعد آزمونک از درس های ۱۱ و۱۲ ۱۳
سلام روز خوش
درس ۱۶ تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۱۵ هدیه تدریس شد
سلام روز به خیر
درس ۱۳ ( عید مسلمانان ) تدریس شد
سلام
درس ۱۵ تا سر وصیت نامه ی یک شهید تدریس شد
سلام
با عرض تبریک به مناسبت نیمه شعبان و تولد امام زمان (عج)
درس ۱۴ (راز موفقیت ) تدریس شد
سلام
قرآن تا آخر داستان مباهله ( یاد آوری ) تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۱۰ قرآن انجام شد
سلام
قرآن درس ۷ کامل شد
سلام روز خوش
درس ۹ تا سر بدانیم تدریس شد
اکنون :
04:36 پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
لینک های زیر، مختص ورودی های جدید می باشند
لطفا زبان مورد نظر خود را انتخاب فرمایید
marzieh.sch400@gmail.com
آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت دارای مفهوم و کاربردی گسترده و پیچیده، و در نتیجه مبهم است. در تعریف این مفهوم، نه تنها میان مردم عادی، بلکه میان صاحبنظران تعلیم و تربیت هم اختلافنظر وجود دارد. همچنین مفاهیمی مانند سوادآموزی، کارآموزی، بارآوردن، پروردن، تأدیب، اجتماعی کردن، و ... نیز جزئی از آموزش و پرورش محسوب میشوند یا با آن همپوشی دارند.
تاکنون تعریف واحد یا جامع و مانعی از آموزش و پرورش به دست نیامده است و اهل نظر، هر یک بر پایه تفکرات و تجربیات خود، تعریفی از آن ارائه دادهاند. دربارهٔ مفهوم آموزش و پرورش باید در نظر داشت که آموزش و پرورش منحصر به افراد، زمان، مکان، یا عمل خاصی نیست. یعنی بهطور مشخص آموزش و پرورش منحصر به مدرسه، کودکان، یا آموزش دروس خاصی نیست، بلکه آموزش و پرورش برای همه، و در هر زمانی (ز گهواره تا گور) و هر مکانی است.
اینترنت بزرگترین و عمومی ترین شبکه ای است که از ارتباط و اتصال هزاران شبکه و رایانه به وجود آمده است، قابلیت های چند رسانه ای اینترنت، یعنی امکان دریافت فایل های صوتی، تصویری، همراه با گرافیک غنی و سرعت بالای دریافت اطلاعات باعث شده است که اینترنت با زندگی انسان امروز گره بخورد.
در کنار قابلیت های مختلف اینترنت، قابلیت آموزشی آن، چه در قالب آموزش های رسمی و چه به عنوان ابزار کمک آموزشی، گستردگی بسیاری یافته است. به طوری که امروزه در قرن بیست و یکم استفاده از اطلاعات در اینترنت یکی از معیارهای باسوادی به شمار می آید. قابلیت اینترنت به عنوان یک ابزار آموزشی هر روز بیشتر تثبیت می شود. بسیاری از کشورهای پیشرفته از امکانات اینترنت بهره مند هستند و در تمامی موارد آموزشی استفاده می کنند و یک مهارت اصلی برای دانش آموزان به حساب می آید.