شروع تدریس فصل دوم و حل صفحات ۲۴-۲۵-۲۶ کتاب درسی
صفحههای ۷۳ و ۷۴ و ۷۵ جزوه تدریس شد.
صفحههای ۱۲۶ و ۱۲۷ کتاب به طور کامل حل شد.
صفحههای ۳۶ و ۳۷ و ۳۸ کتاب درس داده شد.
صفحه ۳۶ نحوهی صحیح نوشتن یک عبارت کسری بدون استفاده از چکنویس را یاد گرفتید. در تمام تمرینهای مشابه لازم است به همین روش بنویسید.
در صفحهی ۳۷ برای مرتب کردن تعدادی از کسرها روش چند مرحلهای را یاد گرفتید که در بسیاری از مواقع برای مرتب کردن کسرها از این روش استفاده میشود.
صفحه ۳۸ راهبرد رسم شکل در حل مسئلههای کسری است و استفاده از آن کمک میکند که با کمترین محاسبات به راحتی جواب مسئلههای کسری را به دست آورید.
سلام و آرزوی سلامتی برای شما عزیزان
حل کاربرگ شماره ۶ به شکل فایل pdf در سامانه بارگزاری شده است.
بخشی از تمرینهای این کاربرگ در کلاس حل نشده بود. لطفا حل صحیح تمرینهای کاربرگ ۶ را در جزوه بنویسید.
صفحه ی 34 کتاب ریاضی تدریس شد.
سوال های امتحان در کلاس حل شد.
دفتر دانش آموزان کنترل شد. لطفا دقت نمایید موارد مشخص شده کامل شود.
امضای والدین گرامی دربرگه های امتحانی کنترل شد.
زنگ اول به اشکالات دانش آموزان پاسخ داده شد و بخشی از تمرین های کاربرگ 6 حل شد.
زنگ دوم آزمون برگزار شد.
سوال چالش آغازین از جلسهی قبل در کلاس حل شد و به طور کلی روش حل این گونه مسئلهها توضیح داده شد.
صفحهی ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ کتاب در کلاس حل شد. صفحهی ۳۰ کتاب ریاضی بسیار مهم است و در حل انواع مسئلهها کاربرد دارد. لطفا مطمئن شوید که این صفحهرا به خوبی آموخته اید.
سوال چالش آغازین مطرح شد و دانش آموزان در زمان تعیین شده به حل سوال پرداختند.
یک سوال جالب از درس آزمون مبتکران مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت.
ص 28 و 29 در کلاس توسط دانش آموزان تحت نظر آموزگار حل شد. هر دانش آموزی که مقدار از این دو صفحه را نتوانسته در کلاس حل کند لطفا در منزل حل کند.
تکمیل درس۱ و انجام ازمایش پژوهش کنید.
توضیح در مورد پژوهش و کتاب کار و نحوه امتحان.
برگزاری آزمون املا وتدریس مفعول ومتمم
تدریس درس دوستان همدل
تحلیل کتاب نگارش
تدریس شعر سخن وبیان معنی ابیات
تحلیل کتاب کار
وپیداکردن ترکیب های وصفی واضافی درس هوشیاری وپرسش کلاسی
تدریس شعر مادر عزیز
تدریس حکایت هد هد وتحلیل کتاب کار
تحلیل کتاب نگارش وتدریس درس دوم پنحره های شناخت
تدریس درس اول وشعر سعدی
تدریس درس ستایش بیان معنی
تدریس درس ستایس معنی وآرایه های ادبی
تحلیل کتاب نگارش
پرسش کلاسی انجام شد
برای روز یکشنبه ازمون فارسی از درس بوعلی تا پایان شیر خدا انجام میشود
کنفرانس انواع قالب شعری ونوشتن انشا
پرسش کلاسی وتدریس بوعلی وبهمنیار
تدریس حکایت درخت علم بیان معنی وارایه تشبیه
برگزاری آزمونک املا وخوانش انشا
برگزاری آزمون چهار گزینه ای از درس ۸ وتحلیل آزمون
برگزاری آزمون چهار گزینه ای
پرسش کلاسی وتحلیل کتاب کار
فردا پرسش دوره ای از فصل ۲ برگزار می شود
ادریس نقش دستوری وبرگزاری آمون املا
تحلیل کتاب کار وپرسش از درس
تدریس درس هوشیاری
اجرای چشم های انیمه
کامل کردن صفحه ۲ و ۳ دورگیری با راپید مشکی
اموزش صفحه 2 جزوه ی طراحی (طراحی چشم انیمه)
آموزش چشم انیمه و اجرای نیمی از صفحه ی ۱ جزوه
سلام
درس ۱۰ تدریس شد
جلسه بعد آزنونک از درس های ۸ و ۹ ۱۰
سلام روز خوش
درس ۸ از بعضی از دانش آنوزان پرسبده شد
درس ۹ توضیح داده شد
جلسه بعد سه درس ۷ و۸ و۹ مطالعه شود .
سلام وقت به خیر
درس ۷ مطالعات کامل شد
چهار شنبه ۳۰ آبان آزمون ماهانه ی اجتماعی از درس های ۴ تا ۷
برگزار می شود .
سلام روز خوش
آزمون ماهانه هدیه برگزار شد
درس ۷ اجتماعی کامل شد .
سلام روز خوش
پاسخ به سوالات آزمون مرآت
تدریس صفحه ی اول درس ۷ (طلای سیاه )
سلامروز خوش
دخترای گلم حتما حاما برای جلسه بعد تی دو درس (۶ و۷) دوباره مطالعه شود .
سلام وقت به خیر
درس ۶ مطالعات از همه پرسیده شد
جلسه بعد تدریس درس جدید
سلام وقت به خیر
درس ۶ تدریس شد
کاربرگه های کتاب و کاربرگه ی مهارت محور انجام شود.
سلام روز خوش
درس ۶ اجتماعی توضیح داده شد
رو خوانی و نکات مهم جلسه بعد
سلام روز خوش
درس ۵ اجتماعی تدریس شد
درس ۴ پرسیده شد
سلام روز خوش
درس ۴ از فصل دوم اجتماعی تدریس شد
سلام
آزمون ماهانه ی هدیه برگزار شد
درس ۴ تدریس شد
جلسه بعد پرسش از درس جدید
سلام
آزمون درس های ۱ و ۲ و۳ گرفته شد
کاربرگه های هفته س اول و دوم و سوم چک شد
سلام وقت به خیر
درس ۳ و ۴ تدریس شد
۲۴ / ۷ امتحان اجتماعی
لطفا با دقت مطالعه شود
سلام وقت به خیر
درس ۱ و۲ پرسیده شد
جلسه بعد نیز مطالعه درس فراموش نشود
تکلیف آخر هفته : کاربرگه های مهارت محور انجام شود .
سلام روز خوش
درس ۲ تدریس شد
جلسه بعد پرسش از درس جدید
کاربرگه های ۱ و۲ انجام شود
سلام روز خوش
درس ۱ اجتماعی تدریس شد
لطفا درس مطالعه شود
سلام روز خوش
درس اول مطالعات با موضوع دوستی تدریس شد .
سلام روز خوش
تدریس فصل ۱۱ اجتماعی کامل شد
فردا پرسش از دو فصل ۱۰ و ۱۱
سلام
درس ۲۰ تا سر نفوذ استعمار در ایران تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۱۹ اجتماعی تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۱۹ اجتماعی تدربس شد
فردا اردوی کلاسی داریم .
سلام روز خوش
آزمونک فصل ۹ گرفته شد
سلام روز خوش
درس ۱۴ هدیه تدریس شد
درس ۱۸ تدریس شد
فعالیت ۵ انجام شود
جلسه بعد پرسش از دو درس ۱۷ و۱۸
سلام
درس ۱۷ کامل شد
کاربرگه های ۲۱ و ۲۲ انجام شد
سلام روز خوش
درس ۱۷ تا سر خلیج فارس تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۹ تا سر خط زمان تدریس شد
سلام زوز خوش
درس ۷ (سیمای خوبان ) تدریس شد .
سلام روز خوش
درس ۶ تدریس شد
برای جلسه بعد درسهای ۴ و ۵ و ۶ مطالعه شود.
سلام
در س ۵ قرآن تا سر فعالیت دوم یادآوری کار شد
سلام روز خوش
درس ۵ هدیه تدریس شد .
روز شنبه ۲۶آبان ارزشیابی دو درس ۳ و ۴ و ۵ هدیه .
سلام روز خوش
درس ۴ قرآن کامل شد
سلام روز خوش
درس ۴تدریس شد
جلسه بعد پرسش از دو درس ۳ و ۴
سلام روز خوش
درس ۳ تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۲ هدیه کامل شد
شنبه آزمون ماهانه ی هدیه از درس های ۱ و ۲ گرفته می شود .
سلام روز خوش
درس تا تا آخر کار در کلاس انجام شد .
سلام روز خوش
درس ۲ تا سر برایم بگو تدریس شد
کاربرگه مهارت محور انجام شود
سلام روز خوش
درس ۱ هدیه کامل شد
جلسه بعد پرسش از درس ۱
سلام روز به خیر
قرآن تا صفحه ۳ کار شد
کار در کلاس در منزل انجام شود .
سلام روز خوش
درس ۱۷ تدریس شد
جلسه بعد آزمونک از درس های ۱۱ و۱۲و۱۳
سلام روز خوش
درس ۱۶ تدریس شد
سلام
درس ۱۵ هدیه کامل شد
سلام روز خوش
درس ۱۱ قرآن تدریس شد
سلام وقت به خیر
صفحه ی اول درس ۱۵ تدریس شد
سلام
درس ۱۰ قرآن تا سر تولدی دیگر تدریس شد
سلام روز خوش
درس ۹ کامل شد و درس ۱۹ تا دو عبارت آخر کار در کلاس انجام شد
سلام روز خوش
درس ۶ قرآن کامل شد
سلام روز خوش
درس ۴ هدیه تدریس شد
جلسه بعد پرسش درس های ۳ و ۴
لطفا زبان مورد نظر خود را انتخاب فرمایید
marzieh.sch400@gmail.com
آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت دارای مفهوم و کاربردی گسترده و پیچیده، و در نتیجه مبهم است. در تعریف این مفهوم، نه تنها میان مردم عادی، بلکه میان صاحبنظران تعلیم و تربیت هم اختلافنظر وجود دارد. همچنین مفاهیمی مانند سوادآموزی، کارآموزی، بارآوردن، پروردن، تأدیب، اجتماعی کردن، و ... نیز جزئی از آموزش و پرورش محسوب میشوند یا با آن همپوشی دارند.
تاکنون تعریف واحد یا جامع و مانعی از آموزش و پرورش به دست نیامده است و اهل نظر، هر یک بر پایه تفکرات و تجربیات خود، تعریفی از آن ارائه دادهاند. دربارهٔ مفهوم آموزش و پرورش باید در نظر داشت که آموزش و پرورش منحصر به افراد، زمان، مکان، یا عمل خاصی نیست. یعنی بهطور مشخص آموزش و پرورش منحصر به مدرسه، کودکان، یا آموزش دروس خاصی نیست، بلکه آموزش و پرورش برای همه، و در هر زمانی (ز گهواره تا گور) و هر مکانی است.
اینترنت بزرگترین و عمومی ترین شبکه ای است که از ارتباط و اتصال هزاران شبکه و رایانه به وجود آمده است، قابلیت های چند رسانه ای اینترنت، یعنی امکان دریافت فایل های صوتی، تصویری، همراه با گرافیک غنی و سرعت بالای دریافت اطلاعات باعث شده است که اینترنت با زندگی انسان امروز گره بخورد.
در کنار قابلیت های مختلف اینترنت، قابلیت آموزشی آن، چه در قالب آموزش های رسمی و چه به عنوان ابزار کمک آموزشی، گستردگی بسیاری یافته است. به طوری که امروزه در قرن بیست و یکم استفاده از اطلاعات در اینترنت یکی از معیارهای باسوادی به شمار می آید. قابلیت اینترنت به عنوان یک ابزار آموزشی هر روز بیشتر تثبیت می شود. بسیاری از کشورهای پیشرفته از امکانات اینترنت بهره مند هستند و در تمامی موارد آموزشی استفاده می کنند و یک مهارت اصلی برای دانش آموزان به حساب می آید.